WNIOSKI O WYPŁATĘ DODATKU WĘGLOWEGO


Informacja w sprawie dodatku węglowego.

Wnioski o wypłatę dodatku węglowego są przyjmowane w budynku Urzędu Gminy w Żukowie – Żukowo ul. Gdańska 52 – wejście II w następujących godzinach:

   - Poniedziałek 7:30-17:00
   - Wtorek, środa 7:30-15:30
   - Czwartek 7:30-15:00
   - Piątek 7:30-14:30

Wypełniając wniosek należy zwrócić uwagę na wypełnienie wszystkich wskazanych pól, oraz wpisać numer konta bankowego na które zostanie wypłacony dodatek i adres mail na który będzie wysłana informacja o przyznaniu dodatku węglowego.

Wniosek o wypłatę dodatku węglowego należy złożyć w terminie do dnia 30 listopada 2022r.

Więcej informacji oraz druki do wypełnienia znajdują się pod poniższym linkiem: https://www.zukowo.pl/Informacja_w_sprawie_dodatku_weglowego,10,7291#sub_mid

Popularne posty z tego bloga

FUNDUSZ SOŁECKI

DZIEŃ ZIEMNIAKA