WNIOSKI O WYPŁATĘ DODATKU WĘGLOWEGO
Informacja w sprawie dodatku węglowego.
Wnioski o wypłatę dodatku węglowego są przyjmowane w budynku Urzędu Gminy w Żukowie – Żukowo ul. Gdańska 52 – wejście II w następujących godzinach:
- Poniedziałek 7:30-17:00
- Wtorek, środa 7:30-15:30
- Czwartek 7:30-15:00
- Piątek 7:30-14:30
Wypełniając wniosek należy zwrócić uwagę na wypełnienie wszystkich wskazanych pól, oraz wpisać numer konta bankowego na które zostanie wypłacony dodatek i adres mail na który będzie wysłana informacja o przyznaniu dodatku węglowego.
Wniosek o wypłatę dodatku węglowego należy złożyć w terminie do dnia 30 listopada 2022r.
Więcej informacji oraz druki do wypełnienia znajdują się pod poniższym linkiem: https://www.zukowo.pl/Informacja_w_sprawie_dodatku_weglowego,10,7291#sub_mid